Klachtenregeling
Niet tevreden? Praat erover met ons
Wij vinden het als huisarts maar ook als doktersassistent en praktijkmanager belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen.
Probeer in een persoonlijk gesprek met uw arts het probleem te bespreken en op te lossen. Vaak helpt een gesprek verhelderend. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch via 072-5351045 of hier digitaal melden.
Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris van skge.
De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vult u dan het klachtenformulier in op de website van skge. U kunt ook eerst bellen naar 088 0229190. Het is bij contact met skge wel van belang dat u aangeeft over welke zorgverlener uw klacht gaat. Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar:
SKGE, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven Voor vragen kunt u bellen naar: 088 0229100.